Roślinne źródła białka

Czy wiesz że białko zwierzece z powodzeniem da sie zastąpić białkiem roślinnym i mitem jest że wpłynie to destrukcyjnie na nasz organizm???

Po pierwsze zbilansowana dieta , która tak jak dieta oparta na planie metabolic balance , pozwoli wprowadzić do organizmu wiele wartościowych mikroelementów i innych pierwiastków , które utrzymują organizm w doskonałym zdrowiu. Po drugie niejednokrotnie okazuje się że rezygnacja z mięsa i zastąpienie go pokarmami roślinnymi pozwala utrzymać organizm w wysokiej formie fizycznej, co było nie możliwe przy wcześniejszej formie odżywania. Poza tym białko zwierzece to nie tylko mięso ale i przetwory z meka. A co jeśli  nie tolerujemy laktozy? Najcześciej jest to związane z mlekiem krowim, ale i często nie trawimy odpowiednio mleka i jego przetworów z owcy czy kozy?

Dziś podpowiadamy Wam ile produktów roślinnych w swoim składzie zawiera pełnowartościowe białko, z czego często nawet nie zdawaliśmy sobie sprawy . Juz nasze babcie doceniały drogocenne wartości ciecierzycy, soczewicy , fasoli, ziaren  czy orzechów. Czerpmy więc pełnymi garściami z tego co dała nam natura, bo z tego właśnie możemy komponowac posiki zdrowe, nieprzetworzone, bez dodatków cukru, konserwantów, polepszaczy i po prostu smaczne! Na tych właśnie białkach opiera sie plan żywieniowy METABOLIC BALANCE®.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *